Zakaj 90 % start-upov propade?

Razlogov je verjetno milijon, sem pa prejšnji teden dobila idejo za enega izmed njih :).

Ko sem pred nekaj leti poučevala poslovno nemščino in smo govorili o 7 oddelkih, ki jih ima vsako podjetje v takšni ali drugačni obliki –  vodstvo, računovodstvo, kadrovska služba, razvoj/proizvodnja, marketing, prodaja, nabava – se mi je posvetilo. Kaj je največja napaka, ki jo dela večina one-man-band podjetnikov? Zelo se fokusirajo na enega ali dva oddelka (ter njegove naloge) in pozabijo na vse ostale. Na primer, na razvoj izdelka in pozabijo na prodajo. Naredijo super spletno stran (marketing), pa jim zaradi neorganiziranosti in nezavedanja, kam gre njihov čas, zmanjka časa za prodajo!

Ali pa slabo izračunajo, po koliko bi se moral izdelek/storitev prodajat že na začetku, ker niso upoštevali, da je razvoj/proizvodnja le eden od sedmih oddelkov. Če torej vse, razen računovodstva, delaš sam, potem ne moreš računati na to, da boš zaračunal 176 ur na mesec, kot če bi bil redno zaposlen – in tako mora tudi tvoja cena izdelka/storitve to upoštevati. Ne pa, da potem zmanjka časa za marketing in prodajo, doma pa imaš polno garažo izdelkov:) :). Imate pod kontrolo vseh 7 oddelkov?:)