Zakaj potrebujem koledar svojih vsebin?

Hmmm … pa ga res? Preberite in se odločite sami.

  1. Čas v letu: ko delate koledar vsebin, razmislite, kateri deli leta prihajajo in kaj je takrat še posebej zanimivo za vaše stranke.
  2. Teme: za vsak mesec si lahko izberete eno ali več, ki jo lahko razbijete v krajše članke ali videe. Morda lahko vsebine prilagodite glede na dogodke, ki se zgodijo v tistem mesecu in tako povečate branost, saj bodo vsebine bolj relevantne za tisti čas.
  3. Časovni razpored: če imate jasno sliko, o čem boste pisali vsak mesec ali teden (na družabnih omrežjih pa vsak dan:)), boste imeli jasno slike. Nič več zmede in frustracije, ko boste želeli poslati email svoje mailing listi ali narediti objavo za družabna omrežja.

Ta članek je nastal v sklopu Facebook skupine Podjetništvo z nasmehom, kjer vsak torek objavim kratek »MARKETINŠKI NASVET TEDNA«:). Kliknite tukaj in se včlanite in povabite še svoje prijatelje:)

P. S. Nimate idej, kako bi prišli do več strank, kako biti izvirni in povečati prihodke? Pomaga vam lahko brezplačni strateški posvet s Tino 🙂