Kako svojo spremeniti svojo idejo v spletni tečaj (ali digitalni izdelek)?

Ko sem pred 5+ leti izdala svoj prvi program Tujina? Zakaj pa ne?!, ki je nastala po mojih delavnicah, kako najti delo v tujini, se mi je zdelo, da se mi poslovni model z digitalnimi izdelki “ne bo splačal”. Vsaj tako je bilo videit na začetku …

Ko danes vidim, da velik del (in vse večji:) najinih prihodkov predstavljajo digitalni izdelki (avdio programi, spletni tečaji, knjiga na Amazonu) ter njihove dopolnitve (avdio programi na CD-jih, USB-ju, knjiga), sem drugačnega mnenja 🙂 Pa v bistvu ni glavna razlika denar.

Predvsem opažava, da sva veliko bolj fleksibilna (delala lahko kadar želiva in od kjer koli želiva) in svobodna. Zdaj, ko naju spremlja najina Lea, je to še toliko več vredno!

Občutek, da ljudem pomagaš, da se premaknejo iz točke A v B, da rešijo svojo težavo s tvojo pomočjo, je fenomenalen! Vidiš, kako napredujejo in to mi daje še dodatno motivacijo za nadaljnje delo!

Zato bi rada danes z vami delila članek in usmeritve, ki lahko tudi vas pripelje do vašega spletnega tečaja ali drugega digitalnega izdelka.

  1. Začnite s temo, ki jo ljudje na spletu že iščejo!

Ko sem začela iskati idejo, kaj narediti, sem svojo temo delavnic o delu v tujini, pretvorila v izdelek (Tujina? Zakaj pa ne?!). Se je prodajal, a ni bil posebno uspešen, saj to ni temo, za katero bi bili ljudje navajeni plačevati in jo najti na spletu. Moj drugi izdelek je bil avdio program Nemščina mim grede 1 – za učenje nemščine na osnovnem nivoju. Začela sem bolj previdno – samo digitalno, brez tiska, saj sem se tako izognita velikih škatel potiskanih izdelkov v stanovnju, kot je bila izkušnja pri prvem izdelku.

Ker ljudje znanje nemščien vsak dan iščejo na spletu in so za njega pripravljeni plačevati, je bila prodaja precej boljša. Zato je najboljše, da tudi sami začnete s temo, ki se že prodaja – ne pa da odkrivate “toplo vlodo”. Lahko preverite v Googlovem iskalniku ključnih besed, kaj se že išče na določeno temo in kako veliko je mesečnih iskanj. Hkrati boste videli tudi, kakšna je konkurenca.

 

2. Strukturirajte svoj znanje tako, kot bi nekoga za roko peljali od točke A do B.

Kako bi nekomu razložili, kako speči dobro jabolčno pito? Najprej potrebuje sestavine, gre v trgovino, si obleče predpasnik, zloži sestavine na pult, stehta, zmeša, vlije v pekač, pripravi jabolka, segreje pečico …itd.

Prav tako mu morate strukturirati svoje znanje, da osebi pomagate rešiti problem, ki ga ima. Torej, da ne začnete razlage pri vlivanju v pekač, ampak pri sestavinah. Kako bi svoje znanje, ki ga nekdo išče na Googlu ali drugje na spletu, strutkurirali enostavno.

3. Kaj pa bi pri vsakem koraku še dodali, da bo izdelek res dober?

Svoje korake lahko razvrstite v sistem in ga tudi poimenujete. Verjetno bo v vsakem koraku veliko znanja in nasvetov, ki jih veste le vi (vaša stranka pa ne – in tudi ne ve, da jih ne ve :). Sestavite jih v sistem in ga ustrezno poimenujte. To je vaš sistem za pomoč stranki, da stopi na novo stopničko 🙂

Vas zanima več? Vpis Tinino akademijo digitalnih izdelkov ali mentorski program Svoboda in obilje z digitalnimi izdelki je lahko vaš naslednji pametni korak 🙂