To je vprašanje, ki si ga zastavim vedno, preden vam pošljem e-mail. Včasih si tudi zamislim več zadev in jih testiram – ali bi sama ta e-mail odprla ali ne.

Seveda ne obstaja univerzalen recept, saj veliko odvisno, kaj zanima ljudi na mailing listi. Pa vseeno. Danes sem zbrala nekaj nasvetov, ki so dobro delovali pri moji mailing listi S Tino v tujino in na spletni strani tinagrilc.si.

 

 

  1. Uporabite velike tiskane, kadar želite kaj poudariti – ne pa vedno.
  2. Če pošiljate članek, video … oz. neko koristno vsebino, to posebej poudarite.
  3. Vsi imamo radi darila – ne pozabite tega, ko komunicirate s svoji mailing listo.
  4. Vprašanje, ki nagovarja njihov problem – super ideja – ali pa daje rešitev.

Si želite več mojih nasvetov iz prakse (najbolj domače mi je področje izobraževanja, coachinga, terapij in intelektualnih storitev)? Ta mesec imam še 3 mesta za coaching z mano po Skypu ali v živo po znižani ceni ali 3-mesečno delo z mano – če si želite, da vas spremljam “na vsakem koraku”. Pišite mi na tina@tinagrilc.si ali me pokličite na 051 380 025 🙂

 

P. S. Ta teden začenjamo novo skupino spletnega tečaja Od ideje (hobija) do biznisa. Poglejte si video 🙂