Kaj početi na Facebooku, da boste opazovalce spremenili v navdušene stranke? 

(delavnica ali spletni tečaj – odvisno, za kaj imate čas 🙂 

Včeraj je bil čudovit spomladanski dan in z Leo sva jo mahnile v park na otroško igrišče. Seveda mamice rade poklepetamo in jaz sem po naključju (ali pa tudi ne:)), srečala podjetnico, ki je želela, da z njo individualno delamo na njeni Facebook strategiji.

Med vozičkanjem domov sem sama pri sebi ugotovila, da sem svoj sistem in strategijo prodaje na družabnih omrežjih malo obrnila po svoje, vsaj glede na teorijo ki jo poznam. Vsaka panoga je malce drugačna in izobraževanje (stinovtujino.com in tinagrilc.si), kjer sama delam večino časa, je prav tako specifično. Sama bi rekla, da sem si vse skupaj malce poenostavila 🙂 in prilagodila na svoj budget za oglaševanje (na začetku 0 eur, potem je pa rasel 🙂 Moja strategija je za vse, ki začenjate z malimi budgeti in želite zrasti. Pa tudi za podjetnice, ki vam zmanjkuje časa in se vam zdi, da komaj dohajate otroke, moža, biznis in vse ostalo 🙂

Malo teorije in ogromno praktičnih primerov vam bom pokazala na poldnevni delavnici, 19. aprila med 9:30 in 13:30 v Ljubljani (lokacijo še sporočim).

Delavnica je za vas če:

  • ne veste, kaj početi na Facebooku in drugih družabnih omrežjih, da bi bi pritegnili prave stranke,
  • imate “tremo” pisati osebne objave in ne veste, kako se tega lotiti,
  • nimate velikega budgeta za plačljivo oglaševanje ali bi radi oglase naredili tako, da vam prinesejo čim več,
  • želite več strank, ki pridejo preko spleta,
  • si želite prodajne procene avtomatizirati,
  • niste ravno tehnične narave in vam je vse skupaj včasih malo “too much” – ne bomo si pogledali najbolj zakompliciranih stvari, ampak na takšnem nivoju, kot jih sama že kar nekaj časa uporabljam za uspešno direktno in nedirektno prodajo (tako da je primerna tudi za popolne začetnike)

 

Na poldnevni delavnici si bomo pogledali:

  • primere objav, ki so popolnoma brez oglaševanja prinesle 100+ komentarjev in 50+ delitev,
  • primere objav, ki vsak dan znova in znova prinašajo prodajo,
  • primere objav, ki navdušujejo in dajo veliko komentarjev,
  • kako družabna omrežja enostavno povezati z gradnjo vaše mailing liste (vse tehnično komplicirane stvari bomo rešili kar na delavnici sami oz. boste po delavnici prejeli še video predavanja, če bi se kje zataknilo:))
  • remarketing oseb, ki so že slišale za vas (če ne veste, kaj je to, se ne ustrašit 🙂 Tudi jaz sem enkrat prvič slišala in preživela:)
  • kaj početi, če nimate veliko časa za marketing na družabnih omrežjih, in si želite glede na razpoložljiv čas doseči rezultate, ne pa samo v prazno objavljati
  • strategije, ki mi povrnejo stroške za oglaševanje (konkretni primeri, ki delujejo)

BONUS 1: pol ure tehnične podpore, ki jo lahko izkoristite v 1 mesecu po delavnici

BONUS 2: video predavanja vsebine na delavnici, tako da tudi če vam kaj uide ne bo težav:)

BONUS 3: pomoč asistenta na delavnici, tako da vam pomaga, če se kje izgubite:)

 

Bistvo delavnice je, da domov odnesete konkreten REZULTAT – izdelan oglas, nove objave na FB-ju, oblikovane slike,  rešene morebitne tehnične težave in vaša vprašanja, zato bomo poleg teorije tudi praktično delali na svoji lastni Facebook strani.

 

Kaj dobite:

  • 4-urno delavnico v sproščenem vzdušju,
  • video predavanja za vse, kar bomo delali, ki bodo dostopna po delavnici (tako da tudi če vam kaj uide, ne bo panike:)
  • 30 minut tehnične podpore, če vam doma kaj ne bo šlo (pokličete in bomo rešili:),
  • pogostitev na delavnici (za lačna usta poskrbi moja mami s super domačimi rogljički, zraven pa še pester izbor mojih najljubših čajčkov),
  • garancijo na zadovoljstvo (če z delavnico ne boste zadovoljni, vam brez vprašanj vrnem denar),
  • edinstveno priložnost, da sebe in svoje podjetje predstavite v moji Facebook skupini Podjetništvo z nasmehom z več kot 1.100 člani (in sicer, na Facebook Summitu – več o tem na delavnici)
  • presenečenje ob prijavi 🙂

 

Nimate časa, da bi se nam pridružili? Ista vsebina bo na voljo kot spletni tečaj. Cene in datumi za zgodnje cene so enaki, tako da samo napišite pri naročilu, za katero varianto ste se odločili.

 

Investicija za delavnico:

PAKET MINI: redna cena delavnice in video predavanj je 170 eur. Za zgodnje prijave do 6. aprila je cena je le 89 eur (DDV vključen) – potem bo cena vsak teden višja, tako da splača izkoristit:)

PAKET SREDNJI: (celotna vsebina delavnice + video predavanja + 1 ura coachinga po Skypu:

redna cena paketa je 220 eur. Za zgodnje prijave do 6. aprila je cena 147 eur (DDV vključen).

PAKET MAKSI (samo 3 mesta!): – delavnica + video predavanja +  1 ura coachinga po Skypu + VIP kosilo z mano po delavnici:

redna cena je 250 eur. Za zgodnje prijave do 6. aprila je cena le 177 eur (DDV vključen).

 

Ko je Tina spoznala Facebook …

… se mi je zdel neumen. Le kako se je lahko v mojem življenju pojavil ravno zdaj, ko sem bila popolnoma zadovoljnja s slikanjem s svojim novim fotoaparatom in pošiljanjem slik po e-mailu? Hkrati mi je zbujal tremo, a tudi zanimanje. Kakšnih metuljčkov v trebuhu še ni bilo.

Z ustavnovitvijo svoje podjetja S Tino v tujino sem se z njim prvič malo bolj zbližala. Še vedno se mi je zdel hladen in neoseben. Le kaj drugi vidijo na njemu? Res mi ni bilo jasno. V meni se je kopičila jeza, razočaranje, včasih že celo obup.

Nekako sem premagala tremo in naredila prvi korak. Odzval se je z zanimanjem. Dobila sem prvi pozitivni feedback. Pa drugega. Tretjega. Pa prvi všeček. O, tudi njemu sem simpatična. Super. Čedalje bolj sva se ujela. Nisem še sicer znala povečati prodaje, a bila sva na isti valovni dolžini. Govorila sva isti jezik.

Vsi so mi govorili, naj več objavljam. Hmm … prodaja naj bi potem kar prišla. Spet me je razočaral. Sem mislila, da bo šlo hitreje. No, pa sem se spet poglobila v tega skrivnostnega neznanca.

Iskrica je preskočila … in ni bilo več poti nazaj …

… malo preden sem rodila Leo. Mogoče so bili nosečniški hormoni krivi, da sem stvari počela popolnoma drugače kot običajno. Med drugim sem se tudi malo “igrala” na Facebooku. Za 100 eur vložka sem v nekaj tednih prodala več kot 2.000 eur avdio programov (po ceni med 25 in 30 eur). Za vse skupaj sem imela približno 1 uro na teden (ja, prav ste prebrali) dela. Sem prvič sem spoznala eksponentno rast na Facebooku – ko se za 10-krat, 20-krat ali 50-krat poveča prodaja enega izdelka praktično iz nič. No, tako me je simpatični neznanec prepričal. Ni se mi več zdel neumen in hladen.

Danes lahko rečem, da sva s Facebookom že dobra prijatelja 🙂 Me včasih sicer tudi razjezi, ampak mislim, da tega ne dela za nalašč, tako da mu ne zamerim 🙂

 

Kaj o meni pravijo drugi?

Delo s Tino je prineslo v moje podjetniško življenje občutek sproščenosti in miru. Že po prvih modulih programa BUM sem začela dobivati jasnejšo sliko o tem, kako postaviti logično osnovo dejavnosti in doseči želene cilje. Razen tega sem začela verjeti, da podjetništvo, ki je skladno z mojimi vrednotami in načinom življenja, res obstaja. Seveda se je posledično povečalo navdušenje do podjetništva in ustvarjalni zanos. Moja vizija je začela dobivati izvedljiv načrt, koraki do uresničitve so postali jasni in razumljivi.

Tina ima polno idej in praktičnih znanj iz različnih področjih, ki jih pri njej dobiš na enem mestu, predstavi pa jih na način razumljiv vsakomur.

Tinin slogan »Podjetništvo z nasmehom« se je tako pri meni potrdil kot resničen in hvaležna sem da sta se najini poti srečali.

Darja Bitenc, Zlata Pravljica

 

Z delavnico sem pridobil veliko novih znanj o tem, kako lahko ustvarim mailing listo na spletni strani, kako na različne načine s triki pridobiti ljudi na svojo spletno stran. Zdaj vem, na katerih spletnih straneh mi omogočajo, da naložim svoje videe in potem svojim strankam dam dostop do njih. Torej, kako svoje znanja zapakirati v različne produkte in jih prodati.
Na splošno super delavnica!!! Z veliko uporabnega materiala in znanj!
Aleš Kavčič, Železniki

 

Zapustila sem varno državno službo in sledim svojim željam, da bi počela v življenju stvari, ki me veselijo in nebi imela nikoli več dopusta! Ker če počneš stvari, ki te navdihujejo in pri tem izražaš samega sebe, svoje potenciale – ga ne rabiš.

Seveda brez znanja na različnih, dopolnilnih področjih, ki v realnosti postanejo mogoče še pomembnejše za posel, kot posel sam, oz. ti v začetku vzamejo ogromno časa, ne gre. In po občutku sem se odločila za vašega Digitalnega nomada.

Ob poslušanju avdio posnetka sem bila zelo fascinirala ob preprostem nasvetu, da ni potrebno da smo na svojem področju alfa in omega v svetovnem merilu ampak zadostuje, da smo dva koraka pred našimi “sledilci” , potencialnimi strankami. Zame odrešujoč nasvet, ker sem nagnjena k perfekcionizmu in mi skoraj nikoli ni dovolj dobro, posebej če gre za druge. Ob tem stavku me dohitel tisti “aha” efekt. Saj res. Le kako nisem na to prej pomislila?! Ja, zato pa so izkušene osebe, da ti predajo izkušnje na svoji poti. In te izkušnje so najbolj dragocene,a ne Tina?

Tako, da res hvala za vaše poslovne modele, ki jih prejemam na mail in iz njih izvem res koristne informacije in to na meni razumljiv način, saj se spoznavam s tem področjem kot začetnica. Digitalni nomad mi bo preprečil narediti osnovne napake v začetku posla in me pravilno usmeril v srž dogajanja, saj je tako oblikovan, da z vajami pritegne mojo pozornost in telovadbo mojih komaj prebujenih možgančkov na tem področju. In sestavlja jasno sliko poslovne aktivnosti, ki jo ustvarjam.
Irena Jeriha

Več mnenj lahko preberete tukaj.

 

Kako si rezervirate svoj stol, pirin rogljiček in skodelico mojega najljubšega čaja? 

  1. Kliknite tukaj in prejeli boste podatke za nakazilo. Če podatkov ne dobite, me pokličite na 051 380 025.
  2. Ko izvedete nakazilo, mi na mail tina@tinagrilc.si pošljite podatke za izdajo računa.
  3. Pričaka vas e-mail z vsemi navodili … in tudi čisto posebno presenečenje! (ker po dolgem času spet organiziram delavnico – ja, porodniška je bila kar dolga – in se zato še posebej veseeeelim!:)))