5 top triki, da dosežete svoje cilje

Ob koncu leta je velikog govora o cilji za naslednje leto. Pridno jih pišemo in potem najkasneje do konca marca

a) izgubimo list

b) izgubimo motivacijo

c) pozabimo, zakaj smo jih sploh napisali

d) se zadovoljimo s tem, da bo tudi malo drugače ok …

e) vstavi svojo varianto 🙂

Kaj pa se dejansko obnese, da cilje dosežete:

  1. Postavite si letni cilj, ki ga takoj pretvorite v manjše enote – npr. tromesečja in potem mesečni cilj, tako da potem že imate okvir dela za prvi teden januarja – huh, precej drugače, kot samo nek oddaljen cilj nekje čez 365 dni, a ne? Nekaj, kar vas takoj spravi v akcijo.

 

2. Uporabite tudi svoje nezavedno – sama se ugotovila, da vedno, ko naredim tablo vizij (nalepim na en velik list slike svojih ciljev, želja itd. za naslednjih 6 mesecev), 90 % vsega uresničim. Zakaj? Zato ker so na tudi na nezavedni ravni vedno z mano – vsak dan jih vidim, ko hodim mimo table vizij in moje nezavedno točno ve, česa si močno želim. Pred sabo imam veliko sliko – ne pa le dolg seznam točk, zapisanih na papir.

 

3. Cilji, ki so zelo neoprijemljivi, niso pravi cilji. Če si postavite cilj, “več denarja”, “več bom telovadila”, “večkrat bom šla h kozmetičarki”, “večkrat bom poklicala prijateljico”, “želim imeti več prostega časa”, boste konec leto težko sploh ugotovili, ali sta ga dosegli. Zapišite stvari malo bolj točno (več denarja = x eur, več prostega časa = x ur na dan, teden itd.)

4. Imejte veliko vizijo in sanje, a postavite “realne” cilje. Ne zato, da bi omejevali samega sebe, daleč od tega. Sama sem si po porodniški postavila realne cilje in jih močno presegla. Bom povedala kar svojo zgodbo. Enkrat sem delala s coachem, ki je zelo spodbujal “veliiiike” cilje in te pri tem ni omejeval. In ko me je vprašal, kakšno mailing listo želim v ZDA zgraditi v 3 mesecih, sem rekla 5.000 ljudi (opomba: nisem imela nobenega znanja o družabnih omrežjih, zelo omejen budget in slabo spletno stran + nejasno sliko o tem, kdo sploh je moja idealna stranka – torej, manjkalo je 1.000 stvari, preden bi sploh lahko začela in bi mi že to vzelo 1 mesec poleg tekočih projektov). In moj coach je lepo pokimal, super, bova zapisala, pa se slišiva čez en mesec.

Hmm … no, lahko si mislite, da po 3 mesecih nisem imela 5.000 ljudi velikeg mailing liste, ampak bolj 100. Reakcija: veliko razočaranje, itak. To mi je bila pomembna izkušnja, da ko postavljam cilje, pogledam tudi zunanje dejavnike (npr. koliko ur dnevno sploh želim (ali pa mi čas dopušča), da namenim tem projektu? Kakšen je moj budget? Imam potrebna znanja ali se samo “delam, da delam”? Imam že stestiran trg za svoj izdelek in storitev in vidim, da se dobro prodaja? V kateri fazi razvoja je moje podjetje (začetni: še testiram, bolj stabilni: stvar “laufa”, le še povečati moram prodajo, napredni: postavljam sistem, širim ekipo). Imam podporo skupine, coacha, prijateljice, da vem, da ne bom vmes “padla ven”, izgubila rdečo nit, obupala, izgubila motivacijo in odplavala v drugo smer …? Sem samodisciplinirana ali hitro najdem izgovore, zakaj ne morem delat (ker moram nujno počistiti stanovnje in skuhati kosilo:)?

5. Vem, katere aktivnosti za ključne za uspeh mojega podjetja na dnevni ravni? Če bi delala 3 ure dnevno, katere 3 aktivnosti bi delala vsako po 1 uro dnevno, ker vem, da je to bistvo vsega (in namig: to ni odpisanje e-mailov in izdelava računov), vse ostalo lahko naredi kdo drug ali pa “stlačim” v eno dodatno uro?

Verjamem, da lahko vsak izmed nas uresniči svoje sanje! Ampak: smo pripravljeni za to nekaj v svojem življenju spremeniti, narediti drugače, se kaj novega naučiti? Smo pripravljeni na neprestano rast in razvoj, izobraževanje, vzpone in padce? Smo pripravljeni zrasti osebno in se soočiti s svojimi strahovi, omejitvami v glavi itd., da dosežemo svoje sanje? To je bolj pomembno vprašanje, kot 10 točk za postavljenje ciljev v letu 2019. Vsak izmed ciljev je možen, uresničljiv in realen. Čisto vsak. A vprašanje pri tem je: Kaj mora biti res, da bo ta cilj dosežen? (torej, zelo pogosto to pomeni: Kaj moramo spremeniti na dnevni ravni, da ta cilj dosežemo?)

 

Če si želiš razjasniti svoje cilje na Facebooku in na njem najti stranke, ki bodo z veseljem plačale tvojo ceno, vabljena v interaktivni mastermind Zasij na Facebooku! Za prvih 7 prejmeš kar 50 eur nižjo investicijo, tako da pohiti!:) Začnemo že 5. marca!