Moja VELIKA napaka takrat, ko sem pustila službo za nedoločen čas, je bila, da sem se prav počasi lotevala prepoznavnosti na spletu. Šla sem na 4-urno delavnico, kako postaviti spletno stran (kar je bilo khmm seveda premalo, da bi jo znala dokončati doma).

Ignorirala sem tehnološke trende ter trende na družabnih omrežjih in imela občutek, da ker tako veliko sodelujem s podjetji, da tako ali tako “nimam časa za marketing”. NAPAKA!

Če bi danes še enkrat začela, bi najprej:

– postavila vsaj osnovno spletno stran

– se naučila in začela uporabljati aktualne marketinške strategije + se naučila brez treme prodajati (osnova podjetništva konec koncev je prodaja, če si priznamo ali ne:)

Meni pa se je zdelo, da se bo “dober glas” širil v “deveto vas” in da bo tako tudi pri meni. No, saj se je malo razširil. Ampak kaj, ko se v poplavi informacij tudi dober glas lahko kje izgubi, sploh v panogah, kjer je vse polno ponudnikov, moj profil idealne stranke pa ni bil ravno dodelan in specifičen.

Tako je minilo leto, preden sem “našla čas”, da se lotim marketinga. Da začnem objavljati na Facebooku, si pripravim še spletno stran in začnem pisati blog – plačljivo oglaševanje se mi je takrat zdelo nepotreben strošek … No, ja. Takšna strategija lahko marsikatero podjetje spravi na konec poti. Tudi mene je. Tako da sem po enem letu pavze in delu na angleškem trgu začela na novo.

Končno sem vedela, kaj početi. Končno sem znala uporabljati tehnologijo (ki mimogrede ni tako zelo težka, če si vzamemo malce časa, spijemo zraven kakšen fajn smoothie in poslušamo YouTube:).

Oglaševanje se je danes zame nekaj samoumevnega. Nekaj, kar prinaša prepoznavnost, rast, nove stranke. Nekaj zaradi česar “se dogaja”. Tudi “dober glas” sem “pomagala” razširiti, tako da se širi hitreje kot se je v preteklosti.

Strategije, ki dejansko delujejo, sem se naučila in jih začela uporabljati. Samo znanje in sanjanje o tem, kako lepo bi bilo, če … ni dovolj. Treba jih je uporabiti v praksi in najti čas, da se jih lotimo. Četudi so na začetku malce nenavadne.

Razumevanje psihologije prodaje mi je postajalo vse bližje.

In ker vem, da bi dejansko mogla vse to narediti že na začetku, sem se povezala še z dvema izkušenima podjetnicama – ena izdeluje top spletne strani, druga pa ima več kot 25 let izkušenj v prodaji.

Vsaka pokriva eno področje: izdelava spletnih strani, marketing in prodaja – ter za vas organiziramo prvo delavnico v Sloveniji, na kateri dejansko izdelate spletno stran do konca, jo napolnite z marketinško privlačnimi besedili ter spoznate osnove prodaje. Top, a ni?

Kliknite tukaj za več info in prijavo – le še do 25. oktobra po znižani kotizaciji.