5 načinov, da poveste zgodbo svoje blagovne znamke

  1. »Stari način« delovanja je treba spremeniti.

Včasih je bilo dovolj, da si bil najhitrejše, najcenejši itd. Danes imajo ljudje radi »leaderje«, tiste, ki ljudi spodbujajo, da delajo drugače. Da do tega pridete, morate najprej biti v koraku s časom, da ga potem lahko »prehitite«:).

  1. »Ker takšen izdelek še ni obstajal, smo ga naredili.«

To je verjetno najbolj pogosto zgodba blagovne znamke. Želel sem imeti izdelek, ki bi mi pomagal pri ________ . Ker ni obstajal, sem ga naredil oz. naredila:).

  1. »Poznam vašo težavo in za vas imam rešitev.«
  2. »Mi skrbimo za druge.«

To je poslovni model, ki nagovarja kupce, ki podpirajo družbeno odgovornost, skrb za okolje, pravičnost itd. Eden takšnih primerov je pravična trgovina (fair trade).

  1. »Zaupajte meni/nam. Ničesar ne skrivamo.«

Za določene blagovne znamke je transparentnost način, da se pozicionirajo kot drugačni od drugih (sploh če se v medijih pojavijo težave pri transparentnosti, aferah itd. drugih blagovnih znamk ali pa se kupci pritožujejo, da pri drugih ponudnikih niso konkurenčni).

Ta članek je nastal v sklopu Facebook skupine Podjetništvo z nasmehom, kjer vsak torek objavim kratek »MARKETINŠKI NASVET TEDNA«. Kliknite tukaj in se včlanite:)

P. S. Nimate idej, kako bi prišli do več strank, kako biti izvirni in povečati prihodke? Pomaga vam lahko brezplačni strateški pogovor s Tino:)