Ključne lastnosti kupcev na spletu, ki jih morate poznati za uspešno spletno prodajo

Težko je posploševati, kakšna je neka ciljna skupina. Idealno jo je analizirati in ugotoviti, kako naše stranke odzivajo in temu prilagoditi našo prodajo. Ker pa je bilo na to temo narejenih že zelo veliko raziskav, naj vam bo naslednjih 5 lastnosti dobra osnova za začetek.

  1. Digitalni kupci postajajo vse bolj domači z nakupovanjem preko spleta.

Čeprav je seveda odstotek nakupov preko spleta višji pri mlajših generacijah, pa se vse bolj povečuje tudi odstotek starejše populacije, ki vse bolj navdušeno uporablja internet. Ko pa ljudje postanejo bolj domači pri uporabi neke tehnologije, to pomeni, da niso več tako potrpežljivi. Vaša vsebina in ponudba mora biti takšna, kot jo potrebujejo, in jim mora biti hitro dostopna.

  1. Radi bi imeli VSE – in to ZDAJ TAKOJ: ker se na spletu vse odvija hitro, so se tudi stranke navadile, da dobijo informacije iz različnih virov točno takrat, ko si to zaželijo. Zato je idealno, da jim informacije pripravite v obliki, da jim lahko preletijo. Darila in izdelki pa naj bodo pripravljena tako, da jih dobijo TAKOJ.

 

  1. Kupci so glavni – internet ni samo pasivni medij, kamor bi objavljali. Če vaše stranke niso zadovoljne, to ne pomeni, da ne bodo več v stiku z vami (npr. preko družabnih omrežjih), ampak se bodo aktivno odzvale v negativni reklami.
  1. So nepredvidljivi: Seveda je zelo pomembno, da gradimo na tem, da imajo naše stranke zaupanje v blagovno znamko, vendar pa se moramo zavedati, da lahko danes kupci na spletu primerjajo blagovne znamke med seboj v zelo kratkem času. Kakšna je vrednost vaših storitev v očeh strank v primerjavi z drugimi ponudniki?
  2. So zgovorni: kupci na spletu veliko komunicirajo med seboj. Pišejo ocene na portalih, pišejo bloge, pišejo na družabnih omrežjih, spletnih forumih … Eden drugemu povedo o svojih pozitivnih izkušnjah … in o negativnih. Zato je še bolj pomembno, da je naš marketing pristen ter skladen s tem, kar počnemo, in so kupci zadovoljni.
  1. S. Ta članek je nastal v sklopu Facebook skupine Podjetništvo z nasmehom, kjer vsak torek objavim kratek »MARKETINŠKI NASVET TEDNA«. Kliknite tukaj in se včlanite:).

P. S. Za Poletno šolo vodenja financ za male podjetnike brez stresa in skrbi sem razpisala še dodatnih 5 mest – vsa razpirana mesta so se zapolnila v 2 dneh! Redna cena je 197 eur, za teh 5 mest pa sem se odločila, da ponudim super ceno 107 eur. Pišite mi na tina@tinagrilc.si, pa vam povem, ali ste še ujeli prvih 5 mest. Enaka cena velja tudi za podjetnike začetnike (če imate podjetje manj kot 2 leti).