Veš, komu prodajaš?

V prejšnji objavi smo pogledali, kako svojo idejo spremeniti v spletni tečaj ali drugi digitalni izdelek, danes pa gremo naprej. Komu boš ta spletni tečaj prodajala?

  1. Definiraj svojo idealno stranko, ki bo kupila tvoj spletni tečaj ali kaj drugega.

Pri tem so ti lahko v pomoč naslednja vprašanja:

Kaj je težava moje idealne stranke?

 

Ali je moja idealna stranka motivirana, da reši svoj problem?

Ali moja idealna stranka išče rešitve?

Ali ima pri tem težave najti dobre rešitve?

 

Če si na zadnja tri vprašanja odgovorila z »JA«, potem si na dobri poti!:)

 

Nadaljuj tako, da pogledaš, kaj je vsem te potencialnim strankam skupno? Če daš skupaj vse nijhove lastnosti, dobiš profil idealne stranke. Lahko ji daš ime, si izbereš sliko zanjo … tako jo boš lahko nagovarjala bolj osebno – tako v marketingu kot v spletnem tečaju.

 

Te zanima več, o tem, kako narediti dober spletni tečaj in ga fajn prodajati? V zadnjih 5 letih sem prodajal več 1.000 digitalnih izdelkov v Sloveniji in ZDA, tako da imam na to temo kar nekaj za povedati J Z veseljem delim svoje izkušnje in znanje s tabo. Samo še do petka, 30. novembra, je ta tečaj na voljo po predprodajni ceni. Klikni tukaj in si rezerviraj prosto mesto!