Idealna stranka

Veš, komu prodajaš?

V prejšnji objavi smo pogledali, kako svojo idejo spremeniti v spletni tečaj ali drugi digitalni izdelek, danes pa gremo naprej. Komu boš  prodajal-a?

  1. Definiraj svojo idealno stranko, ki bo kupila tvoj spletni tečaj ali kaj drugega.

Pri tem so ti lahko v pomoč naslednja vprašanja:

Kaj je težava moje idealne stranke?

 

Ali je moja idealna stranka motivirana, da reši svoj problem?

Ali moja idealna stranka išče rešitve?

Ali ima pri tem težave najti dobre rešitve?

 

Če si na zadnja tri vprašanja odgovoril-a z »JA«, potem si na dobri poti!:)

 

Nadaljuj tako, da pogledaš, kaj je vsem te potencialnim strankam skupno? Če daš skupaj vse nijhove lastnosti, dobiš profil idealne stranke. Lahko ji daš ime, si izbereš sliko zanjo … tako jo boš lahko nagovarjal-a bolj osebno.

 

Se želiš pridružiti moji Work Smarter Akademiji! Unikatni kombinaciji mentorstva, modulov, marketinške postavitve, ki ti jo pripravi moj tim? Ker pote prvič po 2,5 letih, je cena zares simbolična. Ujemi svoje mesto le še do srede, 20. 3.!