8 vprašanj, ki se jih nujno vprašajte, preden začnete ustvarjati vsebine za svojo spletno stran & družabna omrežja

  • Koga nagovarjam?
  • Ali obstaja niša ali tema, na kateri se želim še posebej dobro pozicionirati?
  • S čim želim, da moja idealna stranka povezuje mojo blagovno znamko?
  • Katere informacije moje stranke iščejo?
  • Kako lahko z vsebinami razveselim svoje obstoječe stranke?
  • Kako lahko pritegnem nove stranke?
  • Kaj mi je všeč oz. mi ni všeč pri drugih na spletu (in kako lahko to izboljšam pri svoji blagovni znamki)?
  • Kaj je moj glavni cilj, ki ga želim doseči z vsebinskim marketingom? (pridobiti nove stranke, se pozicinonirati kot strokovnjak, povečati obisk in vpis na mailing listo, komunicirati z obstoječimi strankami …)?.

 

Ta članek je nastal v sklopu Facebook skupine Podjetništvo z nasmehom, kjer vsak torek objavim kratek »MARKETINŠKI NASVET TEDNA«:) Kliknite tukaj in se včlanite:)

P. S. Nimate idej, kako bi prišli do več strank, kako biti izvirni in povečati prihodke? Pomaga vam lahko kreativni brainstorming s Tino 🙂