7 načinov za promocijo na spletu

(seveda jih obstaja nešteto:)

  1. Vaša spletna stran: vaša spletna stran je ključen element vaše marketinške strategije. Pri spletni strani ni pomembno samo to, koliko obiskovalec na dan ima. Obisk spletne strani vam ne pomaga, če ga ne znate spremeniti v prodajo. Zato imejte pred očmi, da mora vaša spletna stran obisk spremeniti v prodajo, ne pa zgolj dobiti obiskovalce.

2. SEO (serach engine optimization): pomembne del spletne strani so tudi ključne besede, ki naj bodo takšne, kot jih ljudje iščejo. Boljše ključne besede kot imate, več obiska boste lahko dobili iz iskanj na Googlu.

3. Oglaševanje na Googlu (Google Adwords): plačate, da ste na določene ključne besede višje na Googlu

4. Tako imenovani affiliate marketing – najdete promocijske partnerje – affiliate – ki za provizijo promovirajo in prodajajo vaše storitve

5. Družabna omrežja: to področje ima v splošnem zelo dobre rezultate, saj lahko potencialne kupce nagovarjate glede na njihove lastnosti.

6. Email marketing: kljub temu da je email marketing doživel malo krize pri vse več spam pošte, pa je še vedno pomembno orodje, še zlasti ko gre za ohranjanje stika z obstoječimi strankami ter potencialnimi strankami, ki so se prijavile na vašo listo.

7. Vsebinski marketing: svoje potencialne kupce lahko na svojo spletno stran in v svoj »svet« pripeljete tako, da delite z njimi koristne informacije.

Nimate idej, kako bi prišli do več strank, kako biti izvirni in povečati prihodke? Pomaga vam lahko kreativni brainstorming s Tino 🙂