1. Nimate načrta

Objavljanje brez strategije nam ne samo vzame veliko časa, ampak pogosto ne doseže želenega učinka. Preden začnete redno objavljati na družabnih omrežjih si zastavite jasne cilje: kaj želite z objavljanjem na posameznem družabnem omrežju doseči? Kako boste tematsko strukturirali svoje objave? Koliko objav bo prodajnih in koliko ne? Koliko je vaš »budget« za oglaševanje?

 

  1. Neprimeren čas objav

Na družabnih omrežjih se vse stvari dogajajo v realnem času, zato je tudi čas, kdaj objavo objavite, pomemben. Vprašajte se, kdo so vaše potencialne stranke, kako se obnašajo na družabnih omrežjih in kdaj so najbolj aktivni. Če odgovorov še ne veste, testirajte in opazujte odzive.

 

  1. Neupoštevanje osnovnih »pravil obnašanja« na družabnih omrežjih

Ne začnite objavljati na družabnih omrežjih, ne da bi poznali osnovna »pravila obnašanja«, npr.

  1. Začnite »pogovor« tako, da vprašate kakšno vprašanje oz. povabite ljudi, da komentirajo.
  2. Če začnete slediti nekoga na Twitterju, pa vam preneha slediti, ne prenehajte še vi slediti njega.
  3. Pri promocijskih objavah vključite v promocije še druge (promovirajte še druge blagovne znamke), poleg vaše lastne.

 

  1. Ne merite uspeha aktivnosti na družabnih omrežjih

Čeprav je včasih težko »meriti« uspeh objav v številkah (sploh, če niso oglaševane), si je dobro narediti statistiko, kakšne objave delujejo, kdaj ste jih objavili (v koledarskem letu ali delu dneva, ob posebnih dogodkih itd.), saj vam to lahko močno olajša delo.

Pri oglasih redno spremljajte uspešno oglasov, saj določen oglas nekaj časa lahko zelo dobro deluje, potem pa se »iztroši«. Takrat veste, da je čas, da ga prenoviteJ.

 

  1. Pozabite na druge ponudnike iste storitve

Spremljanje drugih ponudnikov na trgu je vsaj tako pomembno kot spremljanje vašega lastnega biznisa. To lahko naredite tudi na družabnih omrežjih, saj po odzivih strank konkurence dobite tudi povratno informacijo o tem, kako lahko izboljšate svojo ponudbo.

 

Kaj še čakate? 🙂 Gremo v akcijo!:)

 

Vas zanima podjetništvo in se želite povezati s slovenskimi podjetniki? Kliknite tukaj in se pridružite moji FB skupini Podjetništvo z nasmehom!

 

P. S. Družabna omrežja so lahko zelo učinkovito prodajno orodje, a hkrati zelo velik kradljivec časa. Organizirajte se tako, da združite čas za pisanje objav v en “kos”, saj bo tako lažje slediti vašemu cilju, strategiji, tematiki itd. in bo imela vsaka objava svoj smisel.

twitter-292994_640