3 koraki do uspešne predstavitve podjetja (t. i. elevator pitcha)

  1. Začnite svoj govor s stavkom »Ali poznate …«, »Se vam dogaja, da …«. Tako nagovorite bolečino, težavo idealne stranke in vsak si jo lahko predstavlja ter jo občuti.
  2. Nadaljujte s stavki, kot so »Delam/se ukvarjam …« in jasno opišite, kaj počnete.
  3. Zaključite z veliko koristjo za stranko z veznikom »tako da«.

Primer: Se vam dogaja, da so imate premalo strank oz. bi si jih želeli več? Delam s podjetnicami in podjetniki, ki si želijo več strank in jim manjka sodobno znanje o marketingu, predvsem spletnem, tako da lahko povečajo prihodke in so ponosni na svoj posel.

Tako, kar veselo na deloJ. Napišite še vi svoj »pitch«, tudi če ne bo popoln.

Ta članek je nastal v sklopu Facebook skupine Podjetništvo z nasmehom, kjer vsak torek objavim kratek »MARKETINŠKI NASVET TEDNA«. Kliknite tukaj in se včlanite:)

P. S. Nimate idej, kako bi prišli do več strank, kako biti izvirni in povečati prihodke? Pomaga vam lahko brezplačni strateški posvet s Tino:)